KATALOG KSIĘGOZBIORU
Znaleziono 2 pozycje o tematyce: Gry komputerowe - a przemoc
AUTOR:
Ulfik-Jaworska, Iwona.
POZ/ODP:
Iwona Ulfik-Jaworska.
ADRES WYD.:
Lublin : Wydaw. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2005.
HASŁA:
Dziecko - a przemoc Młodzież - a przemoc Przemoc - psychologia Gry komputerowe - a przemoc OPIS FIZYCZ.:
275 s.: rys., tab.; 21 cm.
SYGNATURA:
13098
KOD/INWENT:
222000130987
13098
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> I. Tendencje destruktywne i konstruktywne w świetle koncepcji E. Fromma II. Gry komputerowe - charakterystyka zjawiska III. Oddziaływanie gier komputerowych na dzieci i młodzież IV. Problematyka i program badań własnych V. Tendencje konstruktywne i destruktywne w świetle zastosowanych metod badawczych VI. Podsumowanie wyników, hipotezy interpretacyjne i wnioski Zakończenie Literatura Załączniki UWAGI:
Bibliogr.
DOSTĘPNOŚĆ:
Pozycja jest niedostępna
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Zabawa w zabijanie : oddziaływanie przemocy prezentowanej w mediach na psychikę dziecityt. dodatk: "Oddziaływanie przemocy prezentowanej w mediach na psychikę dzieci ".
AUTOR:
Braun-Gałkowska , Maria.
POZ/ODP:
Maria Braun-Gałkowska , Iwona Ulfik.
ADRES WYD.:
[Lublin] : Wydawnictwo Krupski i S-ka , 2000.
HASŁA:
Dziecko - a przemoc Gry komputerowe - a przemoc Programy telewizyjne - a przemoc Przemoc - psychologia OPIS FIZYCZ.:
182 s.: tab.; 24 cm.
SYGNATURA:
10905
KOD/INWENT:
222000109051
10905
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> I. Telewizja i gry komputerowe jako czynnik oddziaływania na dzieci II. Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci III. Wpływ "agresywnych" gier komputerowych na orientację wobec rzeczywistości IV. Mechanizmy psychologiczne wyjaśniające wpływ przemocy medialnej na psychikę odbiorców V. Obrona przed szkodliwym wpływem przemocy w mediach UWAGI:
Bibliogr.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW